1. 10. 2008

Básničky :D - Rybko, rybo

Tak jen pro srandu, aby to tady nestálo zde uvádím dvě básničky, jichž jsem autorem. První jsem vymyslel dneska cestou ze školy a ta druhá je stará asi 4 roky. Ti co mě znají osobně tu druhou zřejmě poznají. Vyfásnul jsem za ni taky poznámku do žákovský...

1)
Rybko, rybo, rybičko,
ty máš pěkný očičko.
Hned po tobě hmátnu,
botou tě rozšlápnu!

2)
Šprty, šprty, šprt,
to jsem ale škrt.
Naučit jak básničku,
ať mám z toho jedničku.
Šprty, šprty, šprt,
to jsem ale škrt.
Hezky slovo od slova
a teď zase od znova.
Šprty, šprty, šprt,
to jsem ale škrt!

Není to nic extra, ale alespoň se můžete trochu pobavit.
Také připravuji další várku čtenářských deníků, mám zatím napsaný jen jeden, dám je sem, až jich budu mít nejméně čtyři. Taky je ve fázi psaní jedna kratší povídka podle snu. Prozradím název. Bude se jmenovat Půlnoční hra.

Žádné komentáře:

Okomentovat